درباره ی بازی و مقالات علمی

دریاره ی بازیهای کامپوتری و عمران و ...

درباره ی بازی و مقالات علمی

دریاره ی بازیهای کامپوتری و عمران و ...

کلک رشتی

سلام ههه!!!! من دارم کللک رشتی میزنم اااا ..اخه می دوونین چیه من دو تا وبلاگ دارم هر چی تو اون کپی میکم تو اینم کپی می کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!هههههه 

 

 

راستی یک عکس دارم خیلی باهاله...... اینو نگاه کننننننننننننن!!!!! 

 

 

 

 

من خودم دارم تمرین می کنم ...ولی فایده هی ندارههههههههههه.......هههههههههه

نظرات 2 + ارسال نظر
خانوم خانوما جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ق.ظ http://signorina.blogsky.com/

هه هه... آدم با دیدن اینا یاد مرد هزار چهره میفته

واقعا....شایدم....ممنونم که به وبلاگم سر زدیییییییییی

Mahdi جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:49 ق.ظ http://www.nod32ss.blogsky.com

با سلام برای دریافت جدیدترین یوزر پسورد و آپدیت آفلاین نود 32 به به روز ترین پایگاه آپدیت نود 32 مراجعه نمایید.با تشکر

حتما به دوسام وبلاگتو ژیشنهاد میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد